Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

visi mārketinga pakalpojumu veidi

Scroll to Top

To Top

Mūsu projekti

Promo akcija „Laiks dzert īstu ūdeni” (“Шишкин лес”)

2010` 4. jūlijs

iebrauktuve Jūrmalā, caurlaižu punkts

Latvijas bezalkoholisko dzērienu tirgū ienācis jauns ekoloģiski tīrs produkts – dzeramais ūdens “Шишкин лес” («Čiekuru mežs»).  Lai iepazīstinātu patērētājus ar “Шишкин лес” produkciju, esam sarīkojuši reklāmas akciju «Laiks dzert īstu ūdeni!»: iebraucot Jūrmalā, izmantojot kontrolpunktu Jūrmalas šosejā, visi saņēma ūdeni “Шишкин лес” pilnīgi par brīvu.

Aģentūras uzdevumi:

  • Patērētāju pieprasījuma stimulēšana
  • Mērķauditorijas informēšana par produktu un tā iegādes iespējām Latvijas veikalos
  • Produkta imidža veidošana, tā īpašību pozicionēšana

siskinlesKoncepcija: visu uzdevumu kompleksa risināšanai mēs piedāvājām diezgan agresīvu promo akciju. Efektīvas meitenes-modeles visiem, ar automašīnām iebraucot Jūrmalā, bez maksas izdalīja dzeramo ūdeni “Шишкин лес” ar informāciju par pārdošanas vietāmBrīvdiena un saulainais laiks jau dažu stundu laikā ļāva par jauno produktu informēt diezgan lielu potenciālo klientu loku. Akcija ilga apmēram 6 stundas, kuru laikā tika izdalīts ap 5000 “Шишкин лес” ūdens pudeļu.

Darba posmi

  • Informatīvo etiķešu (PAŅEM MAXIMA) un promo krekliņu izstrāde un izgatavošana
  • Promo akcijas dalībnieku atlase (5 meitenes)
  • Akcijas saskaņošana ar Jūrmalas pašvaldību
  • Preses relīzes sagatavošana un izsūtīšana
  • Akcijas norises menedžments

Rezultāts: vairāk kā 15 tūkst. kontaktu ar potenciālajiem patērētājiem.