Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

visi mārketinga pakalpojumu veidi

Scroll to Top

To Top

Mūsu projekti

Spāņu modes zīmola “Roberto Verino” reklāmas un PR-atbalsts Latvijā

2008-2009`

2007. gadā par “Roberto Verino” brendu zināja neliels cilvēku skaits. Mūsu uzdevums bija – viena gada laikā padarīt brendu par vienu no pazīstamākajām un pirktākajām precēm Latvijā un paaugstināt to atpazīstamību līdz “Boss”, “Emporio Armani”, “MaxMara” līmenim. Pēc svinīgas butika atklāšanas sekoja regulārais darbs, kas bija saistīts ar zīmola stilingu izvietošanu lielākajos modes un populārākajos sieviešu žurnālos, dažādu publikāciju izvietošanu, intervijām.

rvAģentūras uzdevumi:

  • Brenda atpazīstamības veidošana Latvijas pircēju vidū;
  • Zīmola lojalitātes veidošana;
  • Pircēju rosīguma paaugstināšana.

Pie projekta bija piesaistīti sabiedrībā pazīstami cilvēki. Piemēram, “Dienas Biznes” avīzes pielīkumā tika publicēta intervija ar Agnesi Zeltiņu, kura pārstāvēja zīmola “Roberto Verino” apģērbu un aksesuārus.

Uzreiz pēc Jaunāja gada mēs organižējām “Roberto Verino” jaunas pavasara-vasaras kolekcijas prezentāciju – nelielu pasākumu ar patīkamu un mīļu atmosfēru, uzaicinājām klientus, presi, partnerus.

Programmā: uzkodas no restorāna “Fellini”, Andreja Vasiljeva muzikālais pavadījums, vīns un unikāla atmosfēra, ar kuru nesen ir pazīstama ”Roberto Verino” Rīgas rezidencija.

Rezultālā: publikācijas presē un interneta portālos, stilingi un intervijas. “Roberto Verino” kolekcijas modes skate notika “Riga Fashion Week” 2009 ietvaros.

skatīt reportāžu