Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

visi mārketinga pakalpojumu veidi

Scroll to Top

To Top

Mūsu projekti

“Pennyblack” pirmā veikala atklāšana Rīgā

2012′ 16. oktobrī

veikals “Pennyblack” (t/c “Spice”)

Rīga ir papildinājusi to pasaules galvaspilsētu sarakstu, kurās durvis pircējiem ir vēris populārs itāļu sieviešu modes apģērbu un aksesuāru veikals “Pennyblack”. Zīmols ietilpst vienā no lielākajiem zīmolu holdingiem “Max Mara Fashion Group”. To dibināja itāliete Marija Ludviķe Maramotti 1978. gadā  kā zīmolu, kas atbilst cenas/kvalitātes attiecībai. Tā iemesla dēļ, ka līdz 1978. gadam visi esošie “Max Mara” zīmoli piederēja augstākai modei un tie nebija pieejami plašākam patērētāju klāstam, tika pieņemts lēmums iekarot pret-a-porter nišu, saglabājot vienotu korporatīvo stilu. Un tas tika veiksmīgi panākts: šodien “Pennyblack” ir pazīstams visā pasaulē un ir vispopulārākais pret-a-porter zīmols dzimtajā Itālijā.

Mēs organizējām veikala svīnīgo atklāšanu un nodrošinājām pasākuma PR atbalstu.

pennyblackKoncepts: svinīgā pasākumā mode un mūzika bija nešķirami saistīti. Viesus sagaidīja speciālā mūzikas programma no burvīgajām DVINES, vinila plašu skaņas no DJ Natasha Bash, pat cienasts bijis muzikāli noformēts.

Un protams notika arī “Pennyblack”  Rudens/Ziema’ 2012-2013 kolekcijas modes skate.

Vakara vadītāja – Ketija Dombrovska.

д

Pasākumu apmeklēja ievērojami viesi no Itālijas: Kristīna Rekkija (Cristina Recchia) – “Pennyblack” mārketinga un pārdošanas nodaļas Baltijas valstīs vadītāja;  Valerija Aldrovandi (Valeria Aldrovandi) – “Max Mara Fashion Group” pārdošanas vadītāja; Elisa Gabbija (Elisa Gabbi) – “Pennyblack” mazumtirdzniecības koordinatore.

Rezultāts: pasākums guva vērienīgu publicitāti: vairākas publikācijas MIL, stailings vadošajos glancētos izdevumos un reportāžas ziņu portālos.

skatīties video

skatīties fotoreportāžu

apskatīt atskaiti