Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

visi mārketinga pakalpojumu veidi

Scroll to Top

To Top

Mūsu projekti

Veikala “Façonnable” svīnīga atklāšana

2013` 12. aprīlī

12. aprīlī Rīgā, t/c “Domina” savas durvis atklāj leģendārā franču zīmola “Façonnable” veikals, kas ir pazīstams visā pasaulē ar savu izsmalcinātu klasisko franču greznumu. Zīmols “Façonnable”, dibināts 1950. gadā Francijas dienvidos – Nicā, kļuva pazīstams pateicoties savai vīriešu kolekcijai Kannu festivālam. “Façonnable”  piedāvā Francijas Rivjēras leģendārās tradīcijas, piepildītas ar slavenā kluba 55 (le Club 55),  Francijas Rivjēras “ikonu” – Bridžitas Bardo, Alena Delona dzīves stilu un neatkārtojamu kūrorta garu.

Mēs organizējām veikala svīnīgo atklāšanu un nodrošinājām pasākuma PR atbalstu.

Aģentūras uzdevumi:

  • Jauna veikala prezentācija;
  • Jaunas kolekcijas prezentācija;
  • Mērķa auditorijas informēšana par butika atklāšanu;
  • Brenda imidža un tā filozofijas demonstrēšana;
  • Klientu lojalitātes veidošana;
  • Kreātīvas atmosfēras radīšana;
  • Partnerattiecību veidošana ar medijiem;
  • Publikācijas presē
Faconnable_invitation“Façonnable” sporta kollekcijas ir iedvesmotas ar dižu pētnieku ceļojumu kaisli, mūsdienu piedzīvojumu meklētājiem un tā nianse ietekmēja vakara moderatora izvēli – šo lomu nospēlēja slavens latvijas ceļotājs Jānis Vaišļa.

Ņemot vērā neaizmirstamo pieredzei pasaules apceļošanā ar Māra Gaiļa jahtu, Jānis ideāli personificēja kolekcijas garu, kas veidota mūsdienīgiem piedzīvojumu meklētājiem. Vadīja veikala atvēršanu un bija klāt atvēršanā “Façonnable”  Simon Coutier vadības pārstāvis.

Vakara viesi piedalījās ekskluzīvajā ‘shirt – bar’ – klātesošie tika iepazīstināti ar vīriešu kreklu kolekciju, katra no tiem nosaukums atbilda noteiktam kokteilim, kuru nekavējoties aiz īstas bāra letes pagatavoja profesionāli bārmeņi. Īpašu popularitāti izpelnījās Francijas piekrastes firmas koteiļi, visi prezentācijas dalībnieki šajā vakarā iejutās Rivjēras kūrortu atmosfērā, un pat uzkodas bija no Rīgas restorāna ar tādu pašu nosaukumu.

Rezultāts: vairākas publikācijas un reportāžas, stailings vadošajos glancētos izdevumos.

apskatīt video no pasākuma

apskatīt atskaiti