Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

visi mārketinga pakalpojumu veidi

Scroll to Top

To Top

Mūsu projekti

Festivāla “Augstā humora nedēļa no Comedy Club” reklāmas un PR kampaņa

2013` maijs-augusts

Latvija (Rīga, Jūrmala)

No 31. jūlija līdz 4. augustam Dzintaru koncertzālē un “Havana Lounge Club” norisinājās “Comedy Club” festivāls, kurš guva milzīgu interesi, pulcējot vairāk kā sešus tūkstošus cilvēku. Viņu vidū bija arī tādas slavenības kā Parisa Hiltone, Jevgēņijs Malkins, Kriss Takers, Ksenija Sobčaka un citi.

TNT kanālā kamerās trāpīja arī Rīgas mērs Nils Ušakovs, Valdis Pelšs, Ksenija Sobčak, Maksims Vitograns, Genādijs Hazanovs, Kostja Dzju un vēl vairāk nekā 60 slaveni festivāla viesi. Katru dienu par festivāla viesiem kļuva pasaules mēroga mūzikas, kino, šovbiznesa zvaigznes: Kreigs Deivids, Emirs Kusturica, DJ Vendetta u.ci. Dzintaru koncertprogramma ‘pārplūda’ grandiozās ballītēs “Havana Lounge Club”. Kopumā 4 koncertu un 5 ballīšu ilgums pārsniedza 45 stundas.

Mūsu aģentūra izstrādāja un reālizēja visu festivāla reklāmas un PR-kampaņu Latvijas teritorijā.

Aģentūras mērķi uz uzdevumi:

  • Festivāla kreātīvas pozicionēšanas koncepcijas izstrādāšana
  • Media plāna izstrādašana
  • Mērķu auditorijas informēšana par Festivāla programmu, dalībniekiem, viesiem
  • Labvēlīgā imidža veidošana uz konkurentu fona
  • Mērķu auditorijas intereses un lojalitātes veidošana
  • Festivāla dalībnieku un viesu publicitāte
  • Realizācijas stimulēšana

Rezultati:

Par reklāmas un PR-kampaņas reālizācijas periodu veiksmīgi tika paveikti:

  • Festivāla visu veidu ārējās reklāmas izvietošana, nestandartu instrumentu (furgons, rezidentu figūras) un jaunu reklāmas nesēju izvēle (dirižabļis), POS-materiālu izgatavošana un izplātīšana Rīgā un Jūrmālā.

furgon

         figura2

  • Sadarbība ar festivāla partneriem, efektīvu shēmu izstrādašana (taksometru kompānija, sporta zāles, restorāni, viesnīcas, klubi, skaistumkopšanas saloni).

 Ford side preview v6 right

buklet  figura

  • Sadarbība ar informatīvajiem partneriem (Internets, TV, radio, prese).
  • Festivāla ziņu izveide un preses relīžu, anonsu izplātīšana
  • Interviju ar festivāla rezidentiem un viesiem organizēšana

skatīt publikāciju kopsavilkumu

  • Akciju «Stailings ar Comedy Club» t/c “Alfa” un «Comedy Club dirižabļa palaišana» izstrādašana un realizēšana

skatīt TV-reportāzu no akcijas «Stailings ar Comedy Club»

skatīt foto reportāžu no akcijas «Comedy Club dirižabļa palaišana»

skatīt foto un video reportāžu no akcijas «Comedy Club dirižabļa palaišana»

.

  • Festivāla preses-konferences organizēšana

skatīt reportāžu no preses-konferences

  • Žurnālistu  akreditēšana, darbs ar mēdiju pārstāvjiem festivāla laikā
  • Rezultātu monotorings un atskaites sastādīšana