Image Image Image 01 Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

visi mārketinga pakalpojumu veidi

Scroll to Top

To Top

Mūsu projekti

Preču zīmes veidošana jaunajam skaistumkopšanas salonam “Coiffure”

2010` septembris

salons “Coiffure” (Miesnieku 14)

Brīnišķīgā vietā – Daugavas krastmalā, Vecrīgā gatavojas atvert durvis jauns skaistumkopšanas salons. Mēs piedālījāmies salona nosaukuma veidošanā un telpu stilistiskās koncepcijas izstrādāšanā. Rezultātā jau piekto gadu veismīgi darbojas salons-frizētava  ”Coiffure”.

Tulkojumā no franču valodas “Coiffure” nozīmē „friziera darbs, frizūra”. Pašlaik vārds “Coiffure” tikpat kā netiek lietots, bet modes vēsturnieki tā joprojām dēvē augstu un kuplu sieviešu frizūru vai karkasveidīgu parūku.

Darbā gaitā tika ņemti vērā:

  • Latvijas tirgus specifika, konkurentu korporatīvā identitāte, mērķa auditorijas īpašības
  • Atbilstība pakalpojumiem, cenu kategorija
  • Daiļrunība, asociativitāte

Stilistiskās koncepcijas izstrādāšanas posmā tika ņemti vērā arī:

  • Pieejamās telpas un aprīkojums
  • Salona atrašanās vieta ( 11.Novembra krastmala)
  • Atšķirības no konkurentu piedāvātajiem pakalpojumiem

Rezultātā salona interjerā ir atspoguļota divu stilu eklektika: retro-vintāža un art-deko.

Retro-vintāža

Prototips – 30.gadu Amerika un tajos laikos izplatītais mākslas stils pin-up. Šis stils kultivēja ļoti konkrētu sievietes tipu – seksapīlu, pašpārliecinātu, dzīvespriecīgu un mērķtiecīgu, kas atbilst ideālās amerikāņu sievietes tēlam, kā arī salona īpašniecei (uz foto).

Art-deko

Logotipa stilistika interjera detaļās: logi-arkas, balts metāls mēbeļu apdarē.

coiffure